En underbar dag



En fantastiskt härlig dag med sol hela dagen. Det var sill, köttbullar, omelett mm. Sen blev det jorgubbstårta och till sist grillade vi. Dans kring stången var det självklart också.







Min familj ärt kvar i Karlsborg så nu sitter jag hemma ensam i huset.  Börjar jobba kl 07 så det är därför. Känndes tråkigt att lämna alla när vi hade en sån härlig kväll men men så är det. Jag älskar min familj så och jag längtar tills de kommer hem i morgon.

Hoppas ni också haft en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej tack för en jättegod tårta godaste på länge.Åkte hem vid tio Matilda hade somnat oscar o Amanda städade tjänade en slant av Johan. kram

2010-06-25 @ 22:52:46
Postat av: Zandra Donarum

Oh, vilket väder!!! Vilken tur ni har haft i år! Vill så gärna fira jag med! Nästa år kanske... hmmm ja vi får se. Massa kramar till digm och familjen

2010-06-26 @ 00:39:38
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0