Magknip

I natt på jobbet fick jag magknip och kände mig allmänt illa mående. Eftrer ett tag gick smärtan ut i ryggen. Då det var lugnt på jobbet tyckte mina kära arbtskamrater att jag kunde åka hem. Först ville jag inte men sen gjorde det rejält ont så vid halv fem gav jag upp och åkte hem.

Väl hemma så tog jag två alvedon och försökte somna. Trodde först det kunde vara urinvägsinfektion så att jag skulle åka till vc i dag men nu känner jag inget så det skiter jag allt i. Runt kl sju så släppte värken och jag somnade och sov till halv ett. Nu känner jag inget, så man undrar lite vad det var för något skumt.

Har dock världens bästa arbetskollegor måste jag säga:)

Har slappat lite framför tv:n och ska snart hämta barnen. I dag ska Oscar rida.
I går var det stora tjejen som red. oscar brukar ju följa med men i går ville han vara hemma och leka med grannpoklen så jag tog med Matilda i stället. Hon charmade alla i stallet och fick låna en jätte söt liten hund att gå runt med i koppel. Rätt var det var när jag stod och hjälpte Amanda kom det något springande in i mitt ben. Det var en väldigt röd gråten Oscar. Gissa om jag blev förvånad. Han hade ändrat sig när jag åkt och försökt springa ikapp bilen. När han såg att bilen svängt ut på stora vägen hade han satt sig i gräset och bara storgråtit. Daniel var inne så han hade inte märkt detta. Som tur var var det ett par grannar en bit bort som sett honom och bar hem honom till Daniel som lugnt körde ut honom till stallet. Stackars min lilla kille.

Ha en bra dag
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att du mår bättre! <3 Det är klart att du inte ska vara kvar när du inte mår bra, du såg inte så pigg ut gumman, huvudsaken är att du mår bra nu - och oss gick det ingen nöd på, det fortsatte i samma takt, så oroa dig inte för det :)



Stor kram!

2010-06-09 @ 15:05:51
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: Anonym

Men stackarn! Vad hemskt det måste varit för Oscar. Och vad bra att du mår bättre. Hoppas det inte var något.

2010-06-09 @ 16:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0