Midsommar,lek och tvätt

I dag var sista dagen på dagis för barnen. För Oscars del var det verkligen sista dagen på dagis eftersom han börjar skolan till hösten. För Matildas del så var det sista dagen på småbarns avdelningen för i höst börjar hon på syskonavdelningen. De hade midsommar firande på dagis i dag med dans och midsommar stång. Roligt hade de haft.

Har nu lagat lunch som i dag bestod av ugnstekt falukorv med hemmagjort potatismos. Efter att den intagirts så skjutsade jag Oscar till en kompis och nu står det en full tvätt korg och väntar på mig.

Hoppas ni har det bra i solen och värmen vem vet kanske har vi turen att få njuta av solen i morgon när vi dansar kring midsommarstången.

Vad ska ni hitta på på midsommar då?

Vi ska till karlsborg där mång i Daniels släkt är samlade. Barnen och barnen ska sova över där i husvagnen medans jag får åka hem på kvällen eftersom jag börjar jobba kl 7 på lördag morgon.

Kram till er allihop


Kommentarer
Postat av: Zandra Donarum

Oj, vad jag kommer att sakna midsommar! Vi kommer bara vara hemma och packa inför våran semester. Kommer nog att försöka göra en midsommar krans iallafall till Emma.

2010-06-24 @ 20:34:40
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Glad Midsommar! :)



Nu bär det av till jobbet för min del, vi ses imorgon bitti :)



Kramis

2010-06-25 @ 20:41:27
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0