Natt

Medans ni andra sover sitter jag på jobbet. Läser och kommenterar en händelseanalys, samt lite annat. Det är ganska lugnt än så länge det är det som är så fascinerande med detta jobbet. Ena stunden kan det var jätte lugnt och i nästa kan det vara full rulle.

Vaknade kl 15 i dag och intog lite fullkorns välling (mums) sen hämtade jag mina under bara barn och njöt av dem innan jag och Matilda åkte för att hämta stor tjejen som skulle till ridskolan i dag igen. I dag fick de gallopera för första gångne och alla var ltie spända men de klarade det galant, även om jag missade just när de galloperade eftersom en viss lite fröken prompt skulle gå på toa just då:)

I morgon är det Oscars tur att rida hoppas han inte tycker det är otäckt i morgon nu bara.
Oscar var hemma och lekte med sina vänner medans jag och lillan var med stor tjejen på ridskolan. Skönt med lite tid för bara Matilda också det blir itne så ofta.

Hoppas ni sover gott
kram på er


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Trevlig natt med dig ändå :D



Kram på dig!

2010-06-24 @ 23:55:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0