Undrar

Har funderat på en sak. Det finns en dag för mamma, pappa och barn. Det är en gullig grej tycker jag även om jag hoppas att man givetvis inte behöver en särskild dag för att visa dem hur mycket man bryr sg om dem. Varför finns det då inte en dag för syskon?

Jag har en storasyster som betyder jätte mycket för mig. Vi ses inte allt för ofta men jag vet att hon alltid finns där. Hon tänker alltid på mig och min familj och är supergullig med mina barn. Vi var alltid ute ihop när vi var yngre och många minnen har det blivit från det. Givetvis hade vi våra syskonbråk vilka syskon har inte det? Vi är ganska olika men jag känner alltid att jag kan vara mig själv hemma hos henne.
älskar dig systeryster och är stolt över dig.
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Skönt att höra att du mår bättre. Och jag tror inte att det fins någon dag för syskon, men det borde det tycker jag allt.

2010-06-03 @ 02:19:00
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Syster yster

Tack de orden värmer självklart betyder du mycket för mig med kan ibland sakna tiden när vi gjorde mycket tillsammans

kram & krya på dig

Annelie

2010-06-03 @ 10:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0