Denna feber!

Blir snart tokig på denna feber som går runt här hemma. Oscar har ju legat nu i går och i dag med hög feber. Nu på kvällen visar det sig att Matilda och Daniel också har feber. Matilda 39 grader och Daniel 38,5.
Ska vi aldrig bli av med den? Hoppas nu bara innerligt att det inte är matildas lunginflammation som spökar igen. Daniel är hemma med båda barnen i morgon och jag ska upp och jobba:)

Annars har dagen rullat på. Kom hem och åt frukost med familjen och sen la jag mig och sov tills Oscar kom in och väckte mig kl 14:15. eftersom det är tisdag i dag var jag på ridhuset mellan 17-19 med den stora tjejen, på vägen dit passade jag på att inhandla klinkers och en tröskel till hennes. Kommer nog bli skit snyggt..

Daniel och jag har nu sett Män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden och i kväll ska vi ta den sista filmen av de tre!
Vad ska ni göra i kväll då?
kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Herre gud vad sjuka ni har/är ,vilken otur stackars matilda hon som redan varit så mycket sjuk.Hoppas verkligen att det går över fort..kram

2010-03-16 @ 20:58:55
Postat av: [FOTOBLOGG] Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men krya på er vännen!!



Hur har ni det annars? Nu kommer jag snart hem igen! Får kanske stoppa in mig i karantär efter min magsjuka? Hur gör man det tro? Måste jag ta några tester? Hmmmmmm =/



KRAM!!

2010-03-18 @ 16:58:37
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0