Effektiv

I dag har vi varit efektiva. Barnen vaknade redan kl 05:05. Så vi hade ätit frukost, handlat, plockat ur diskmaskinen när kl var nio i morse. Sen bakade vi bullar, lite kakor, la emellan tårtan, tvättade och städade övervåningen. På eftermiddagen åkte jag och barnen till Therese som har barn i samma ålder. Nu sover Matilda och OScar ser lite på tv. Han har hjälpt mig slå in lite paket tills i morgon och städat hela nedervåningen. Så summan av kardemumman är att vi hunnit mycket i dag;)

Vill passa på att gratulera Bo i dag:) Hoppas ni hade en trevlig dag och att lunchen smakade bra.

Tack alla för alla goa kommentarer på min examen! JAg är verkligen glad som har er alla som nära och kära:)

Nu ska vi väl snart krypa ned vi med i sängen är rätt trött.
Ha en bra kväll allihop
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0