Hurra Hurra Hurra



i dag blir vår lilla tjej 3 år! Det är inte klokt vad tiden går. Det känns som om det var häromdagen som jag låg på operations salen och väntade på att få se vem som legat i min mage i nio månader. Hon föddes med kejsarsnitt och jag minns än i dag hur hemskt det var att de tog ut henne direkt och det tog 45 min innan jag fick träffa henne. Hon var lite tagen och krävde lite neoputt och syrgas en stund. Så himla skönt det var när jag äntligen fick upp henne på min mage. Nu är hon redan 3 år och så himla go.

Sjung för henne i morse och så fick hon lite paket i sängen. Hon blev så himla glad för paketen. Mamma fyller jag år i dag säger hon glatt:)

Ska snart ha lite kalas för henne med släkten. Har gjort 3 olika matpajer en grönsallad och givetvis bullar, kakor och en tårta.

ha en bra fredag
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Hipp hipp hurra! Vad tiden går. Hoppas att hela dagen går lika bra och ge Matilda en kram ifrån oss. Kram

2010-03-12 @ 19:41:53
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Annika

tack för idag allt var jätte gott..Super goda pajer..Nu sitter vi här i soffan o myser med matilda med lite godis naturligt vis så ska hon sitta bredvid Linn..ha en bra kväll..kram

2010-03-12 @ 19:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0