Lång dag

Gick upp tjugo i sex morse. Var på jobbet kvart i sju och kom inte därifrån förrän kvart i fem. Var tvungen att stanna till på hemvägen för att tanka och inhandla lite alvedon och filmjölk så jag var inte hemma förrän kl sex.
Började då med att laga kvälls mat, starta diskmaskinen, plocka in tvätt och starta en ny maskin sen spelade jag lite tv spel med barnen innan det var dags att plocka upp i deras rum och läsa god natt saga. Nu har de somnat och jag känner mig helt mörbultad!

I morgon börjar jag sju igen så jag ska snart krypa ned i sängen jag med men i morgon hoppas jag på att kunna sluta i tid!

Ha en bra kväll allihop
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

ja verkligen en lång dag för dig. hoppas att du fick en bättre dag idag. Kram Zandra

2010-03-19 @ 15:46:18
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0