Måndag

Så är det måndag och i dag börjar jag:) Vägde mig i morse och kommer att väga mig en gång i veckan. Kommer att bli kämpigt och jag tänker inte rusa ned i vikt för fort men ner i vikt ska jag. Började dagen med ett glas vatten och en portion havregryns gröt. Sen kommer jag att äta en frukt som mellan mål på för och eftermiddag och där emmellan kommer jag dricka en Naturdiet shake. Ska nu göra detta ett tag så bli inte ledsna eller irriterade om jag tackar nej när det bjuds på något:)

Ska även ta en promenad i dag, det är ju got väder:)

Kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Å, jag hoppas att du kommer att lyckas då. Men du ska veta att du ser verkligen inte ut som elefant!!!! Du är vacker som du är! Och en finare själ måste man leta efter! Men att gå sakta men säkert ner är det bästa! Och jag håller med, ingen ska bli ledsen om du tackar nej till fika! Stå på dig bruden! Massa lycko önskningar ifrån mig.

2010-03-22 @ 16:23:55
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: annika

Lycka till,ska oxå försöka men jag är inte lika duktig som du..kramis

2010-03-22 @ 20:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0