Med posten!

I dag kom mina examens bevis med posten. Känns nästan lite sjukt att man nu är utbildad barnsjuksköterska och har en magister examen i vårdvetetnskap. Tog lite bilder men eftervårat data haveri i helgen så kan jag inte lägga upp bilder från min telefon. Ska be Daniel kika på det en dag snart.

har jobbat mellan kl 7-16 i dag och efter jobbet var jag och inhandlade lite youghurt mm. Barnen hade haft en bra dag på dagis men matilda var bra trött i kväll, hon somnade i min famn framför Bolibompa:)

Hur har ni haft det i dag då?

Kram  



Kommentarer
Postat av: Zandra

Jippi gumman! Grattis! Jo, min dag... ha ha startade inte så bra... Men det fixar sig. Rösten är här idag!!! Så jag är så glad så glad!!! Och fint väder fortfarande.

2010-03-09 @ 20:20:59
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kan fatta att det känns konstigt men härligt!!

Lite lön för mödan :)

vi har gjort de gamla vanliga.. Eller nä det har vi inte.. Jag tog bussen själv med barnen till stan idag & handlade skor & jacka till Ängla!!

Skoj!

Kram

2010-03-09 @ 22:14:03
Postat av: Annika

Grattis du är verkligen duktig..Stackars matilda hon som inte brukar somna framför tv:n.....kram

2010-03-10 @ 08:46:17
Postat av: Anonym

Grattis grattis ! Så skönt att det finns på papper nu. Verkligen bra gjort. Kram mamma

2010-03-10 @ 09:41:16
Postat av: Anonym

Stort Grattis Bra jobbat syrran är väldigt stolt över dig.Kramar Syster yster

2010-03-10 @ 20:46:36
Postat av: Annelie

Bra gjort syrran är väldigt stolt över dig GRATTIS

Kramar syster yster

2010-03-10 @ 20:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0