Sjuk

Oscar vaknade i morse med feber och ont i halsen stackarn:(
han är så sällan sjuk men denna gången kom han inte undan. Hoppas nu bara att det är en vanlig förkylning med lite feber.

Var på smyckes party i går direkt efter jobbet. hittade ett halsband som jag fastnade direkt för och naturligtvis köpte.


Visst är det fint!

Bild tagen från www.firmafroh.se

Det fanns jätte häftiga klockor också som jag tyckte var jätte läckra men de kostade lite för mycket för min plånbok just nu.

Medans jag var på smyckes party var Robert här och hjälpte till med lite eldragning i det nya rummet så nu har vi elkontakter där. Känns så skönt när det börjar bli färdigt.
Nej nu ska jag i väg på ett möte!
ha det gott allihop så länge
kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Stackars liten hoppas det snart går över..kram

2010-03-15 @ 12:34:20
Postat av: Zandra

Hoppas att Oscar mår bättre snart. Och jag gillar verkligen halsbandet, jätte fint! Zandra

2010-03-15 @ 14:36:02
URL: http://zlindholm.blogg.se/
Postat av: Terése

Oj då, stackar liten!

Då ses vi kanske inte inatt? Ska du VAB:a?



Annars ses vi en annan dag på jobbet :-)

Kram

2010-03-15 @ 14:51:59
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0