Vårkänslor

Tog en promenad nu på förmiddagen och vårkänslorna kom direkt. solen sken så otroligt skönt.
Kalaset gick bra i går och Matilda blev jätte glad för alla fina paket.

Hon fick så mycket grejer. Jätte fina kläder av farmor, mormor och moster. Ett dockskåp med massa möbler, lampor och dockor till av farfar,faster och gammelfarmor. Sen fick hon godis och pengar av morfar. Några böcker blev det också från oss och farmor. Av oss fick hon även en barbie med kläder till, snövit med de sju dvärgarna. Det är egentligen inte klokt vad grejer de får:)
Tack alla som var med och firade Matilda i går:)

På kvällen följde hon med farmor, Anders och Linn hem så hon har sovit där i natt.
oscar sov inne hos mig och Daniel och när han somnat klämde vi filmen, Män som hatar kvinnor. har ni sett den? jag tyckte i alla fall att den var superbra.

Ska snart i väg till jobbet. Har ett sjuk schema den kommande veckan.

Kväll i dag, dag i morgon, natt mellan måndag och tisdag och sen onsdag, torsdag och fredag dag så vi får väl se om jag är som en levande död på fredag eftermiddag.

Ha en bra lördag kväll allihop själv ska jag ha min lördag kväll i hop med mina goa arbetskompisar..
kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0