Inhandlat

I dag tog vi svängen förbi Claes Olsson på vägen till min mamma. Detta inhandlades.



En radio till köket.Den gamla hade gjort sitt



Äntligen fick jag en vit klocka av budget variant men den duger.



En liten värmekälla till gäst rummet i källaren. Jätte mysig och värmer skönt.

Förtom detta köpte jag mig ett par varma stövlar och sen fick vi nya magiska ljus av min mamma
så här fina blev de





Visst är de magiska. De ändrar färg och barnen är fascinerade av dem. Ett ljus lades direkt i Oscars skolväska eftersom han pratat om dessa ljus i skolan och alla undrat hur de fungerar så nu ska han ta med ett dit och visa.

Ha en bra lördag kväll allihop

kram


Kommentarer
Postat av: annika

Hej mina underbara, vilka fina ljus o underbar bild på familjen.kram

2010-11-27 @ 21:35:26
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh så mysigt! Vilken söt värmekälla! Går den på el eller eldar man?

Kramisar!

2010-11-28 @ 19:07:16
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: zara

Den klockan har jag oxå :)

2010-12-07 @ 11:59:14
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0