Morgon

Vi är ju lediga nu barnen och jag. Härligt. Dock vaknar de kl 05:5 pigga som lärker medans jag så gärna skulle vilja sova till sju i alla fall. I dag var det segt att komma upp men efter att ha lekt lite, fått frukost, kaffe och en dusch känns det nu mycket bättre. Oscar ska nog till en kompis om en stund och kanske jag passar på att städa lite när han är där.


I går fyllde två väldigt viktiga personer i mitt liv år.
Min stora syster som är 3 år äldre än mig och min kusin som i går blev 18.
Jag hoppas de hade en bra dag. Tack syster yster för de goa våfflorna du bjöd på. Hopppas din lilla tjej är bättre i dag.

Annars har livet sin gilla gång som man säger. Försöker pussla med tider, jobb, möten hit och dit för att de ska gå runt. Inte helt lätt alla gånger men det brukar lösa sig rätt bra.

kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hoppas att ni får en mysig ledig dag tillsammans! :D



Kramis

2010-11-04 @ 13:34:43
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0