Face book

Har ni face book?
Känns som att de flesta har det. Jag har dock inte skaffat det än men jag funderar lite på det. Måste dock erkänna att jag inte riktigt förstår hur man använder det men det skulle jag väl lära mig rätt snabbt om jag började använda det.
Bloggandet tycker jag känns lite som en dagbok man kan bolla tankar och ideer eller bara gå igenom de delar av ens dag som man vill dela med andra. Det är också ett sätt att hålla kontakten med släkt och vänner som bor långt bort.
Ja det finns mycket vi får väl se.

Gårdagen var helt ok. Sov till kl 13 (la mig 08:30) sen slappade jag lite och såg på Greys anatomy, en liten rolig serie som jag upptäckt för någon vecka sen. Är det något ni ser på?
Sen hämtade jag barnen och satte på kaffe när vi kom hem. Mamma och Bo kom eftersom de skulle passa barnen medans vi skulle på utveklingssamtal på fritids. Sen blev det taccos till fredags mat. Inte illa det är lätt att göra och gott. Lilla Matilda hon var helt slut i går. Hon bara grät hysteriskt när kl var sju. Det gick inte att läsa för henne ens en gång och det brukar hon ju älska. La mig brevid henne i min säng och nynnade på en godnatt visa och 3 minuter senare sov hon men hon snyftade allt i sömnen en bra stund. Stackarn.

Kl 20 hämtade vi vår stora tjej som hade varit och spelat lite innebandy. När hon fått lite käk så fastnade hon, Oscar och jag framför tv spelet star wars till klockan var 22:15. En härlig kväll.

I dag ska Oscar till simningen och jag och stor tjejen ska simma under tiden. matilda hon ska följa med pappa till en kompis.
Vad sk ni göra i dag då?

Kramisar.


Kommentarer
Postat av: annika

Hej jag ska inte göra något idag.Känner mig helt slut efter den här resan.Jag har Facebook har inte varit med så länge men det är lätt att fastna där.Ganska kul med andra ord..kram

2010-10-16 @ 10:37:36
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag kan lära dig Facebook, det är inte svårt! Vill ha dig där inne! Och vi har en "Neonatalen-grupp" för bara oss på jobbet och allt :D



Kramis!

2010-10-16 @ 14:38:19
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: terese

Ja, jag har facebook o jag är ute där varje dag. Lite beroende kanske? Greys har jag tittat på sen det startade, en av de få serier jag bara måste se varje vecka. Kram

2010-10-16 @ 17:34:31
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: Anonym

Ja, jag har facebook o jag är ute där varje dag. Lite beroende kanske? Greys har jag tittat på sen det startade, en av de få serier jag bara måste se varje vecka. Kram

2010-10-16 @ 17:35:09
Postat av: Sofia

Hej, skaffa facebook du, men var beredd på att du kommer att bli helt "hooked" under den första tiden, men sen går det över. Vi ses en dag på jobbet, kram så länge.

2010-10-16 @ 21:03:05
Postat av: zara

Har alltid hoppats på att du ska skaffa Facebook. Ännu ett sätt att ha tätare kontakt!! Kram

2010-10-17 @ 19:01:10
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Zandra Donarum

Jag har också facebook. Kommer att bli extremt mycket den första månaden, men sedan är det lungt. Jag skriver dock inte mycket, men man har hittat en hel del gamla kompisar, så det är jätte roligt!

2010-10-17 @ 20:09:38
URL: http://zlindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0