Ingen med hem

Vaknade kl 13 och drog mig lite i sofffan. Skulle hämta barnen kl 15 men jag fick inte med några barn hem. Oscar följde med sin kompis Emil hem och matilda var snabb med att fråga om hon också fick följa med och leka med hans lillebror Axel och det fick hon. Så nu är jag själv hemma. Gubben har inte kommit från jobbet än. Det är hans sista dag i dag på jobbet på måndag börjar han på lantmännen i Lidköping. Spännande.

I morse tog det mig nästan tio min att få bort all snö och is från bilen innan jag kunde åka hem till min säng.
Kändes si så där men det var ju inte så mycket att välja på?
VAd tycker ni om att snön redan kommit?
Kram


Kommentarer
Postat av: monica

Kul med snö men inget kul när det blir till slask. Kallt ska de vara så den ligger kvar!! Skoj när barnen vill följa med andra barn hem o leka. Så långt har inte Alicia kommit ännu och jag vågar ännu inte släppa iväg henne själv så..

2010-10-22 @ 17:18:05
URL: http://motherto1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0