Inget att

oroa sig för. Det gick bra i dag på dagvården. Alla var så snälla mot mig och jag hade en riktigt trevlig och rolig dag. Så varför oroar man sig så egentligen så fort man ska göra något man inte känner sig säker på eller inte har gjort förut.
Oroar ni er när ni ska göra nya saker?

I morgon går jag på natt och ska jobba 2 nätter sen är jag ledig i helgen.

Daniel hade haft en bra första dag på nya jobbet. Han kände sig välkommen av alla så jag tror att han kommer att trivas.
Hoppas eran dag har varit bra.
kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja där ser ni bägge två. Ta inte ut sorgerna i förskott! Vad kul att D verkar trivas. Kram mamma

2010-10-26 @ 10:45:32
Postat av: monica

Jag ska ju gå in till 47/48:an vecka 46 och är skitnervös även fast jag avrit därinnen en längre period förut. Vet inte varför man är nervös så fort det blir ombyte men jag tror det är nyttig. man växer när man känner att man klarat av något man gått och orat sig för.

2010-10-26 @ 12:46:32
URL: http://motherto1.blogg.se/
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jaaaa, jag är jättenervös oftast, fast helt utan anledning! =) Jag tycker ofast det är jätteskoj :D

Varför gör man så?! =)

Kram!

2010-10-29 @ 06:58:31
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0