Måndag igen

Det är inte klokt vad veckorna går fort. Redan ny vecka. I dag ska jag in till jobbet på kollegial handledning kl 13 och efter de ska jag på ett möte med Oscars fröknar. Har redan lämnat Oscar till skolan och Matilda ser just nu på Barba pappa vilket är hennes favorit just nu.

Har precis beställt 3 st tröjor till mig som ska komma i mitten av oktober. Har ju inte så mycket att ta på mig nu när hösten/vintern gör sig påmind. Jag tycker om att handla via nätet det är enkelt och bekvämt och man slipper stå i en trång provhytt att prova. Byxor och skor brukar jag dock köpa i affären efter som det är svårare att få rätt storlek och passform. 



 Vad tycker ni?
 Handlar ni från nätet eller köper ni det mesta i affären?

Nej nu ska jag avnjuta en kopp kaffe till innan jag ska hoppa in i duschen och försöka få till mig så att jag ser lite vettig ut.
Kram



Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag handlar både ock! Gillar en del kläder mer på nätet och det är så skoj att prova när de kommer! =)

Kramar C

2010-10-10 @ 16:24:03
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0