Söndag morgon

Vaknade kl 07 och kände mig utvilad men jag anar att jag har en förkylning på g!
I går var vï på dop. Det var min kusin som döpte sin son Leo. Han var så fin och dopet var härligt. Prästen spelade gitarr och alla barnen fick komma fram och sjunga Det lilla ljus jag har. Oscar gillade det skarpt han kunde inte hela texten men han var med på rörelserna och försökte.
De bjöd sen på fika och tårta i församlingshemmet. Gott och kul att träffa alla.
Barnen lekte och Oscar blev förtjust i en tjej som hette Jasmine. När vi åkte hem frågade han om vi hade hennes telenummer när vi sa nej säger han Vad synd jag ville gärna ringa henne. Han är allt go.

I dag ska jag jobba kväll för att sen i morgon göa en dag tur på dagvården. Ska bli spännande.
Ha en bra dag allihop.
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Du får skriva och berätta hur det gick sen ;)

Kramisar

2010-10-24 @ 11:51:33
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0