Tandtråd, mellanrumsborstar?

Vad använder ni?
Jag använder just nu tandtråd, mellanrumsborstar och tandstickor.
Nu kanske ni tror att jag ärhysterisk men det är jag inte jag försöker använda det varje dag men i bland missar man en dag så är det bara. Jag sköljer även med Flux någon gång per dag eller så tar jag en flour tablett.
Listerin använder jag någon gång i bland också.
Har ju teckant avtal med tandläkaren så nu bettalar jag per månad och jag tycker det är bra hittils.
Har inga stora bekymmer med mina tänder men jag har lite tandsten och början till några hål.
Min farmor sa alltid när jag var liten att jag skulle vara rädd om mina tänder och fötter eftersom jag kommer att behöva dem hela livet. Lite av det tänket sitter kanske i jag vet inte.

Nu till lite annat

I dag börjar stegräknar tävlingen på jobbet. Jag ska verkligen gå in för den denna gången
Mitt mål är 10 000 steg om dagen och det bör jag ju kunna hålla.
Har ni laddat alla som är med?


Angående face book. Vad roligt att ni är så många som skulle vilja se mig vara med. Känns värmande faktiskt:)
Ska titta på det inom de närmasta 2 veckorna så får vi se. Jag meddelar er om jag börjar använda det.

I dag är första dagen för en sjuksköterske student som ska gå med mig och en tjej till i 3 veckor på jobbet. Ska bli roligt och jag hoppas att hon ska känna sig välkommen och att jag kan svara på de flesta av hennes frågor. Lite spännande faktiskt.

ha en underbar dag nu så ses vi
kram och tjing


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Joooo det är klart du ska vara med på fejjan! ;)



Jag använder tandtråd - extra smal - mina tänder sitter så tätt =)



Kramisar!

2010-10-20 @ 17:58:29
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0