Transport



I dag fick jag åka på min första transport med ett barn till Göteborg. Skönt att ha det gjort. Hade så himla tur att vi kunde åka 2 sjuksköterskor. Bilden ovan visar en slags transport kuvös som ser ungefär likadan ut som den vi har på avdelningen. Var kul att hinna prata lite om dittan och dattan på hemvägen med min jobbar kompis. Det är ju inte så ofta man hinner det på jobbet. Resan gick bra och vi hade en bra eftermiddag i ambulansen. Vi blev inte så sena heller utan var hemma vid kss igen vid femtiden.

I morgon ska vi ha studiedag på jobbet så vi börjar inte förrän kl 08. Skönt att slippa stressa på morgonen.
Hur har er tisdag varit då varit då?
tjing och kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Skönt att du fick åka! Det är alltid pirrigt innan man kommit iväg på sin första :)



Men det gick nog toppen tror jag! :D



Kram på dig!

2010-10-05 @ 22:34:44
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0