Bakat


Nu har vi bakat kokosdrömmar, kolakakor, ckokladsnittar, och chokladmuffins. I eftermiddag blir det bullar.
Vi brukar inte baka till kalasen så mycket längre annars eftersom ingen äter så mycket kakor. Fast denna gångne kommer det nog bli ett gammaldags kakkalas när Oscar fyller år.  Vet inte om jag kommer hinna baka 7 olika sorter men 5 i alla fall.

Gjorde en lättare lunch i dag som blev super.

Skar frysta laxfileer i bitar. Hällde i matlagnings grädde + fiskbuljong och lite fryst spenat i en gryta. Lät det koka upp och hällde där i lax bitarna+ salt och peppar som fick koka några minuter. Till detta blev det vita fibermakaroner.
Låter kanske si så där men jag och matilda gillade det och det var verkligen enkelt.
Till middag i dag blir det spenat soppa med ägghalvor.
kram


Kommentarer
Postat av: annika

Hej vad du är duktig,det ska bli gott att få smaka på..Sitter på bussen hem från Sthlm,har precis åkt förbi Örebro..Ska bli skönt att få komma hem till sitt eget,jag är nog tråkig men jag trivs bäst hemma..kram

2010-09-10 @ 19:25:32
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Oj oj oj vad bakat! Bäst jag kommer ut någon dag och hjälper dig att äta upp det ;) Haha =)

Kram på dig!!

2010-09-11 @ 14:31:15
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0