God morgon allihopa

Hoppas ni sovit (sover gott). Sitter själv på jobbet men ska åka hem om en timme när dag personalen kommer. Natten har varit bra med lagom mycket att göra.

I går var jag återigen på ridskolan med Oscar. Det är så roligt att se honom nu han har verkligen blivit duktig. Matilda som var med fick låna en ridhjälm eftersom jag är lite rädd då hon går in till hästarna i boxen. Hon var så stolt att hon också fick ha en hjälm. Så söt önskar jag haft en kamera med men det hade jag inte.
Efter ridningen så åkte jag och barnen hem medans Daniel åkte till sin engelska.  Efter en dusch så njöt vi av lite taccos till kvällsmat och sen blev det godnatt saga. Barnen var riktigt trötta och somnade nästan direkt efter att jag gått ut.

Har jag tur så kan jag få komp nästa natt och det vore rätt skönt känner jag men vi får se man vet aldrig riktigt hur det ser ut på jobbet det kan verkligén växla och variera i antalet patienter.
Ha en bra dag
kram och tjing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0