Kaffe muggen framför

Sitter nu med kaffe muggen framför datorn. Barnen spelar lite tv: spel och om en stund ska jag och lillan följa Oscar till skolan och sen gå en promenix innan vi måste in och handla. Vi ska även förbi min kusin med lite grejer bland annat dopklänningen som nästan alla i min släkt har haft. Alla namnen finns broderade på den och den är verkligen fin men oerhört tunn. Kanske är det nu dags för den att än en gång få sitta på en liten som döps nämligen lilla Leo. Vi får se.

Efter ridningen i dag ska jag möta upp min syssling för en sen fika vilket ska bli skönt och roligt. Det var länge sen nu och det är alltid kul att komma ut lite och prata om livets goda ting.

Hoppas ni alla får en bra dag.
Kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

På fredag är jag upptagen, men kanske imorgon efter debriefingen? =) En snabbkaffe? =)

Kramar!

2010-09-08 @ 22:07:57
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0