Lek och annat

I dag har barnen med sig var sin kompis hem så nu är huset fullt av barn. Vår stora tjej kommer också i helgen så  full rulle är det. Tycker det är skönt när barnen har kompisar här då har de att göra vilket är skönt.

Ska snart göra mellis och korv med bröd var på önske listan så det får det bli.

Hur ställer ni er till kontakt med före detta? Läste en sån bra bok härom dagen. Den man älskar heter den och den berörde mig verkligen. Den handlade om en tjej som gjorde slut med sin kille som hon dock fortfarande älskade. Hon träffade sen en annan man som hon gifte sig med. Så springer hon på sin före detta en dag och de tar en fika. Hon har fortarande djupa känslor för honom och man får följa hur hon våndas. Hon älskar verkligen sin man men kan inte motstå att ha kontakt med sin före detta. Till slut kommer hon till ett vägskäl där hon måste välja.

Hon beskriver allt så bra i boken och man kan riktigt tänka sig in i hennes situation.

Har ni kontakt med någon av era före detta? Skulle ni tycka det var okej om er man hade det?

kram


Kommentarer
Postat av: annika

Får jag låna boken? kram

2010-09-17 @ 19:02:53
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag har kontakt med något ex som jag var tillsammans med för läääängesen men som jag är vän med nu. Jag gillar honom som vän men inte mer än det.

Mitt ex David och jag bröt upp pga avstånd och inte pga känslor och han har jag ingen kontakt med och skulle nog inte klara av att ha det heller.

Peter har sporadisk ytlig kontakt med sitt ex och det gör mig ingenting, jag är inte svartsjuk och jag litar fullt på honom och jag tror inte man kan förbjuda någon att göra vad de vill i ett förhållande, inte begränsa liksom utan man måste ha tillit? =)



Samtidigt så måste man ju vara öppna med det och diskutera för var och en, men jag tycker det är synd om alla töser som är svartsjuka =)

KRAAAAAAAAAAM!!!

2010-09-17 @ 19:36:38
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: monica

2010-09-17 @ 19:40:05
Postat av: monica

Jag har lite sporadisk kontakt med mitt ex som jag avr ihop med i 5år innan jag blev tillsammans med anders. Vi var så himla bra vänner att jag kan sakna det ibland. Anders vet om att johan o jag pratar ibland. Vi hade ju Minitass ihop oxå så det var väldigt jobbigt ett tag när vi gjort slut o skjussade hunden emellan oss.. Jag tycker det är ok att hålla kontakt med sina ex om det är på en vännivå. De har ju varit en del av ens liv som inte bara kan ignorera. Men det får ju inte vara att man håller kontakten för att man vill ha den uppmärksamheten och vill ha honom som en andra chans ifall det tar slut med den man är ihop me djust nu.. Om du nu förstår vad jag menar!?

2010-09-17 @ 19:42:40
Postat av: Zara

Den boken har jag oxå läst!! Kram

2010-09-19 @ 07:29:59
URL: http://zara82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0