Lördag morgon

Vaknade kl 06 av att Oscar kramade mig. Mysigt. Sen låg vi och myste till kvart i sju då barnen ville ha frukost.
I går gjorde jag ett rejält arbetspass. Jag slutade 07:20 i går morse åkte hem och sov till halv tre för att sen jobba kl 16-22 eftersom jag bytte natten till i dag mot en kvälls tur i går. Det gick faktiskt riktigt bra och tack vare det kan jag nu följa med Oscar på simskolan och passa på att simma lite själv också.

Hur var eran fredag då?
Barnen hade haft en bra dag i går. Oscar följde med en kompis hem efter skolan en stund och sen kom farmor och Linn och hälsde på i går kväll så de hade haft en bra kväll utan mig.

Nu är jag ledig till på tisdag då jag ska göra en dag tur och sen 2 nätter. Ska bli skönt att vara ledig lite.

Vad gillar ni hösten än så länge då?
I går  tyckte jag det var fullkomligt fantastiskt höstväder. Luften var frisk och varm och färgerna lyste så glatt.
 tjing så länge


Kommentarer
Postat av: ♥ FOTO ♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag gillar hösten! Men vill ha mindre regniga dagar tack! ;)

Kramis

2010-09-26 @ 14:55:00
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0