Man hinner

Man hinner mycket när man går upp tidigt. I dag har jag redan hunnit

plocka i och ur diskmaskinen
hänga en tvätt och starta en ny maskin
plocka in tvätt
bädda alla sängar j huset
följa Oscar till skolan

och nu sitter jag framför datorn med en mugg kafffe. Ska väl ta och städa lite sen tänkte jag. Hade tänkt gå en promenad när jag lämnat Oscar men vädret var så ruggit. Riktigt kallt och sånt där fint fint regn så det fick vara.

Vilket tjat det är om Sd. De får väldigt mycket pr just nu måste jag säga. Vilken radio station man än lyssnar på eller vilken tidning man än öppnar så nog är det något om SD. De är nog mer än glada över all  uppståndelse över dem skulle jag tro.

Nej nu ska jag greja lite här hemma. Hörs sen
Tjing så länge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0