Måndag

Så var det en ny vekca igen. I dag kommer min mamma och hälsar på efter jobbet ska bli kul.
Jag är ledig i dag så lillan och jag ska följa Oscar till skolan om en stund och sen ska vi in och titta om vi hittar en sköldpadda. Nej ingen riktig utan en prydnad som han vill ha, tänkte överraska honom med den när han kommer från skolan.

I går var det mycket lek. Daniel hämtade ett par kompisar till barnen kl tio och de åkte hem vid halv två. Kl två ringde en annan kompis till Oscar och ville leka vilket de sen gjorde till kl fem. Är så glad att han börjar få kompisar som ringer och vill leka.

Fick en inbjudand till dop häromdagen. Den skickades med sms vilket jag tyckte var väldigt smidigt. Det är min kusin som ska döpa sin lilla Leo. Jag har redan tagit semester den dagen så vi ska självklart gå nu gäller det bara att hitta en bra present. Är det någon som har några bra tips?

Nej nu ska jag göra i ordning lillkisen för skolan de ska visst ut i skogen på förmiddagen så jag har packat ned sittunderlägg, en banan och bubbekvatten.
Kram på er.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej vännen, var på ett dop i höstas där gossen fick en uckulele (stavning...), det var ju inte helt vanligt tycker jag. Ses någon dag, så vi får tjata lite. Kram sofia

2010-09-27 @ 07:28:45
Postat av: Zara

Ett smycke från by zara ;).. Nä, skämt å sido.

Sångpåse tycker jag är roligt sedan älskar jag Mini kånken. (du vet en sådan mini fjällräven väska). Vi fick två när V&Ä föddes,har använt och annder dem mycket! Kram

2010-09-27 @ 07:55:08
URL: http://zara82.blogg.se/
Postat av: Annelie

Hej!

Ska vi köpa ngt ihop till Leo eller vill ni köpa själva?

Vi kan väl höras?

Ha det gott på din lediga dag

Kramar syster yster

2010-09-27 @ 10:22:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0