Måndag

Måndag igen. Jobbade mellan kl 7-16 i dag´. det var ju ett tag sen jag arbetade dag men det gick bra det med. Är nu ledig till på tordsdag då jag går på natt igen. Barnen har precis lagt sig efter att vi badat, läst godnatt sagor och sjungt en truddelutt. De är verkligen härliga barnen. I dag åt Oscar tre portioner medkassler och ris, som vi hade till kvälls mat. När han om ut i köket sa han "mm vad det luktar gott". Det värmer när någon säger så även om det var en enkel mat så är det kul när det blir uppslattat.

Hur har er måndag varit då?
Vad säger ni om valet? Det var väl väntat det resultatet som blev. eller vad tycker ni?
Lite skrämmande att SD kom in i riksdagen men det lär nog röra om i grytan en del. Det var ju många i landet som röstade på dem sen om det var av okunskap eller något annat kan jag inget säga om men jag respekterar ändå att de fick så många röster.

Ja nu får vi väl se vad som händer i Sverige framöver. Kan väl tänka att skillnaden inte blir så stor men vi får se.

matilda har fått vad jag skarpt tror är mollusker men jag blir ändå lite tveksam. Det är under armarna och lite på benet. Hon kliar lite och är väldigt torr runt omkring. De första kom i för sommras men nu är de fler. Hon har inte ont av dem och mår bra för övrigt så det är väl bara att vänta ut dem.

Ha en bra kväll nu allihop!
Kram


Kommentarer
Postat av: monica

Alicia har oxå mollusker. Hon kliar tyvärr en hel del på dem så att de blir röda men annars så besvärar dem henne inte. Det är nog som du säger att bara vänta ut dem. Vet inte hur länge de kan sitta i..

2010-09-21 @ 00:43:08
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Ja, vad säger man... SD in i riksdagen? Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Det är skamligt tycker jag. Vad är vi för folk?

Kraaaaaam!



Mollusker hade jag när jag var liten, jag fick ta bort dem =)

2010-09-21 @ 12:29:47
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0