Röntgen och VNL

I dag var jag och kontroll röntgade mina lungor, besked om de bilderna kommer dock inte förrän jag ska till läkaren den 11 oktober. Efter det var jag på VNL utbildning. Det vill säga VNL= vård nära lager. Våra medicin rum på avdelningarna kommer att minska och vi kommer få ett vård nära lager där vi kommer få hämta de mediciner vi inte använder regelbundet på vår avdelningen. Känns väl rätt bra faktiskt, kanske kommer landstinget spara en del slantar med detta. Det kommer dock ta ett tag innan man kommer in i det men det verkade ganska lätt faktiskt.


Första oktober är det dags för After Work. Denna gången ska jag gå med, har annars varit ganska dålig på att gå med på saker som ordnats med jobbet. När jag berättade det för Daniel så började han skratta. Han ska också på After Work den dagen och faktiskt till samma ställe. Lite kul. Som tur är kan mamma passa våra små guld klimpar annars hade vi ju inte kunnat gå båda två.

Ska hämta barnen nu och sen ska vi iväg och storhandla. Det ekar i våra skåp just nu. Ska sen gå på och   jobba i natt men det känns ok.

I går önskar jag att jag kunnat filma Oscar när han red. Han var verkligen super duktig och red helt själv till och med travade gjorde han utan att jag höll i hästen. Sen efter ridlektionen fick de i uppdrag att plocka upp allt bajs, tror nästan att detta var roligare än att rida. Oscar och en kille till hugg in med sådan glädje att jag inte kunde låta bli att skratta. Matilda var också med men hon tyckte minnsann att det luktade illa.

Tjing så länge 
 


Kommentarer
Postat av: Terése

Vad kul att du hänger på! Ska bli superkul. Jag jobbar fredag och söndag kväll, om jag är frisk vill säga. Har varit lite si och så med det sista dagarna. Vi kanske ses nåt på jobbet i helgen, annars får du ha en bra helg.

Kramar

2010-09-23 @ 21:22:26
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com
Postat av: ♥FOTO♥ Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Jag var också på VNL idag ju! =) Fast jag såg dig en snabbis ändå! Ska nog också med på AW om jag får?! =)

Kraaaaaaaaam

2010-09-23 @ 21:56:17
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0