Skolan



Så här ser skolan ut som Oscar går i nu. Det är inte klokt vad fort tiden går.
I morse följde Matilda och jag honom till skolan. Han cyklade dit i dag medans Matilda satt i sulkyn. Oscar börjar skolan tio över åtta och efter det tog lillan och jag en promenad innan hon skulle till dagis kl 09. På vägen plockade hon en blomma till sin fröken. Sen gick jag hem och la mig för att sova eftersom jag ska jobba i natt. Det gick så där att sova men jag vilade i alla fall så jag tror jag ska kunna hålla mig vaken hela natten.

Har lage emellan en tårta till i morgon när Oscar fyller 6 år. Det svider i mitt hjärta att jag inte är hemma på morgonen men jag kommer allt att ringa hem kl 06;10 och sjunga för honom.  Nu ska jag hämta mina gullungar. Saknar dem verkligen när de inte är hemma.



Matilda i sulkyn.
Ha en bra dag nu allihop
kram


Kommentarer
Postat av: annika

Hej vad söt hon är lillan..Vi träffas på lördag om jag förstod allt rätt..kram

2010-09-13 @ 19:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0