Söndag

så var det söndag igen. Inte klokt vad fort veckorna går. Har jobbat natt i natt och sov bara mellan kl 08-11:50 så jag är lite mör men det funkar. Är ledig mån - fredag denna veckan förutom att jag ska in till jobbet för en intervju och debrifing på torsdag så det känns skönt. Nästa schema period är klar och ja det känns ok.

Barnen mår bra och jag hoppas nu de håller sig så ett tag så att vi alla får hämta oss lite.
I går var vi hos mamma på lite lunch efter att ha hämtat släpkärran full med ved. Mamma gjorde självklart barnens favorit köttfärssås med spaghetti. På hemvägen hittade vi lite kantareller som vi sen gjorde kantarellstuvning av på kvällen och la på varma mackor. Mums:)

Barnen leker med grann barnen nu och D och jag har plockat upp i trädgården, börjat förbereda för höst och vinter.

Hur har ni det denna härliga söndag då+
kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej har varit o handlat lite med Linn idag.Hon åkte hem med fem bussen idag,o jag blir kvar här i Sthlm till fredag..kramis

2010-09-05 @ 19:14:58
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vilken tid är det debriefing? Är det för sommaren? För jag har E-möte med högskolan på torsdag men vill gärna vara med!

Kramar

2010-09-06 @ 19:53:08
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0