Vaknat

Har precis vaknet efter att ha jobbat i natt. Det var härligt att vara tillbaka och träffa alla goa arbetskompisar.
Vi hade också att göra i natt vilket var skönt för då hinner man inte riktigt känna hur trött man är.

Ska snart hämta barnen och sen åka ut till ridskolan eftersom Oscar rider i dag.
Amanda ska med och leda medans D får ta med Matilda hem.

Sitter nu och ska försöka lägga julschemat på jobbet. Vi ska göra 6 st nätter, 8 helgturer på 7 veckor. Tycker det är svårt att lägga schema. Vill ju helst alla alla ( familjen och jobbet) ska vara nöjda.

Förra schema perioden blir spännadne att se efter schema gruppens justering. Eftersom jag inte varit på jobbet har jag ju själv inte gjort några egna ändringar men jag får väl hoppas på att de är snälla.

Oscar sa till mig innan jag åkte i går " Varför kan inte du jobba på ett vanligt jobb på dagen, jag kommer att längta efter dig hela natten och inte kunna sova".  Inte lätt inte.


Nu till en roligare sak.

I dag är det ju inte en vanlig dag. För 6 årsedan föddes det en liten tjej som fick namnet Änlga. Hon är charmig, fantasirik och en tjej som vet vad hon vill. Det är barnens kusin. Så ett stort grattis och många kramar till henne i dag. Har läst hennes mammas blogg så jag vet att hon får världens finaste lekstuga i present.
Hoppas att hon får en bra dag.

kram till er alla



Kommentarer
Postat av: Annika

Hej gumman sitter på bussen nu Linn är med men åker hem på söndag.O jag åker hem nästa fredag..kram

2010-09-03 @ 11:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0