Kräftfest



I kväll kommer några vänner över på lite kräftfest. Barnen ska sova hos farmor vilket de självklart är glada över.
Vad tycker ni om kräftor? Själv har jag aldrig smakat och jag tycker de ser lite motbjudande ut. Så kanske ni undrar varför vi har kräftfest. Jo det ska jag säga. Jag älskar att träffa goda vänner, skratta och ha roligt och det ska jag ha i kväll.

Vad ska jag äta då? Jo jag ska göra en kantarellpaj, en tomatpaj och en grönpaj... Till detta kommer det att finnas lite bröd, sallad och efterrätt så jag lär nog inte magra:)
Ha en bra dag allihop
kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Det ska bli roligt att ha dom här,har köpt hem chips o dipp o godis. Hoppas ni får en underbar kväll med mycket skratt..=)

2011-08-20 @ 10:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0