Olycks tjej!!

Min lilla lilla Matilda

I dag har hon verkligen haft otur. Först halkade hon och slog i örat och kinden på vår sten trappa, vilket resulterade i ett rejält blåmärke. Sen snubblade hon ur bilen och skrapade knät. Inte nog med det sen fick hon en sjöstens platta på foten vilket resulterade i en svullen och blå fot. Alvedon högläge och kyla sen får vi se i morgon om hon går på den. Hon är i alla fall god min lilla otursfågel. Hon är givmild med kramar och pussar och glädjespridande skratt. Nu hoppas jag att hon får en riktig myskväll hos farmor, Anders och Linn och att foten är bra i morgon..

Älskar henne så



kram


Kommentarer
Postat av: Annika

Ja det var med hjärtat i halsgropen som ja rinde dig..Men de värkar som de är bättre nu i alla fall, dehar varit högläge hela tiden. Anders tog med henne ut på en tur med Linns gammla vagn hon ville så gärna gå ut..Sen var det fil o mys. En timmes bok läsning kudde under foten nu sover båda två i min säng..kram

2011-08-20 @ 21:49:38
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Men lilla gumman då! =( Hoppas att hon är piggare nu!

Kramar

2011-09-06 @ 17:06:16
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0