Svamp år

Nu har vi väldigt mycket kantareller i frysen. Förutom att vi plockat en del själva har vi också fått från svärfar och svärmor. Funderar på att göra en paj det kunde kanske vara gott.
Har nog aldrig varit med om ett så bra svamp år som i år:)

Vi har också eller snarare Daniel och barnen har lyckats med att få massor av tomater och gurkar men även vitlök och paprika som de odlat här hemma. Visst är det härligt.

I dag är jag ledig och vi ska bara ta det lugnt. Ta dagen som den kommer.
Ha en bra dag allihop
kram


Kommentarer
Postat av: monica

Jag hittar aldrig kantareller.. Har nog inte ögon för det men jag älskar att äta dem men i affärerna är de ju svindyra...

2011-08-11 @ 12:19:59
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Det är sååå gott med svamp! Jag har inte plockat på många år dock! :)

Kramis

2011-08-13 @ 01:04:54
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0