Blogg torka

har haft lite blogg torka ett tag. Skriver ned lite tankar och händelser på FB så det kanske beror på det.

Här hemma har vi gett oss på projekt hallen. Så i dag har jag tagit ned alla lister( golv och tak) Målat taket x2 samt valvet. Känns bra. jag älskar att måla om tyvärr har jag en tendens att kladda men i dag hade jag förberett med golv papp eller ja,  jag la ut julpapper som vi hade en stor rulle av och täckte hela golvet innan jag började. Man tager vad man haver heter det va?

I morgon är det dags för dans och simning igen för barnen. Matilda ska ha en kompis med så det ska bli kul att se. Ska försöka ta lite kort i morgon så ni får se.
Annars har cross trianern verkligen fått bekänna färg. Har kört 30-40 min varje dag (utom de dagar jag simmat en kilometer). Känns bra faktiskt ska bli kul att se om jag orkar jogga lika långt ute sen i verkligenheten men det ger jag mig inte på förrän vädret är bättre ute.

Ha en bra fredag kväll
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Duktig du är vännen, go girl! :)

Spännande att se hur hallen blir sen!

Kramisar

2011-02-04 @ 23:28:39
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0