Måste säga

Jag älskar min crosstrainer:




Så himla skönt att kunna träna när det passar. Jag längtar riktigt efter att få stoppa in lurarna i öronen och låta musiken strömma igenom samtidigt som svetten börjar rinna. Känns som att jag utmar mig själv. Lite fortare kan jag, lite mera motstånd mm. Bäst av allt är att jag kan stänga av hjärnan, låta ben och armar röra sig och bara vara. Så om ni inte har en crosstrainer så är det mitt tips. 

Var ett tag sen jag skrev nu men det blir väl så ibland. Vi har bokat en resa så i höst bär det av till Turkiet. Ska bli skönt. Svärmor är medbjuden också hoppas hon står ut med oss bara:)

I dag har Oscar haft två tjej kompisar här. Vi var ute och de lekte så kul i skogen. Mamma pappa barn var det och Matilda fick axla rollen som stora syster. Det var riktigt roligt att sitta och titta på dem

Ha en bra kväll alla glada
kram


 


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad härligt med resa! När åker ni?

Saknar ditt bloggande :D

Kramisar

2011-01-20 @ 22:47:20
URL: http://spindeltjejen.wordpress.com
Postat av: annika

Klart jag orkar med er, ska bli så roligt vill åka imorgon..kram

2011-01-24 @ 20:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0