Helgen

Helgen har varit full av aktivitetter. I fredags var det som jag nämde i tidigare inlägg " Allsång i Karlsborg".
Min bästa vän zandra och hennes minsta mötte upp oss där. Det var en trevlig men dock väldigt aktiv kväll. Zara, Emil men även Sanna( Daniels kusin) bjöd på underbara låtar..
Barnens kusin följde med oss hem och stannade tills i dag. Så i går var programmet späckad med äventyrsbad, lunch på Max, besök hos goda vänner och sen mys kväll med film och godis.

I dag var det mini Zoo där vi mötte upp Zandra med barn. Så himla skönt att kunna träffa henne lite. Nu far hon dock tillbaka hem till Usa på onsdag vilket känns tråkigt men kanske kommer vi till henne nästa år:). Resten av dagen var vi i Karlsborg hos svärmor och Daniels morbror så det är kanske ite så konstigt att jag är helst slut nu. Ska bli skönt att få åka till mammsen i morgon och bara ta det lugnt..

Vad har eran helg bjudit på?
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

har haft jätte trevligt jag med! Kommer att köra förbi din mamma idag. Ska vinka på vägen!

2011-07-25 @ 10:34:53
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Hur har du det nästa vecka vännen? Är ledig tisdag (jobbar natten till tisdag), onsdag och torsdag!

Kramisar

2011-07-27 @ 23:14:10
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0