Semester

Har nu semester och det känns bra. Har hämtat mig fysiskt efter det förmodade viruset men jag är trött och klarar inte att stressa just nu. I dag tog jag en morgon årpmenad heltsjälv vilket var underbart. Mötte två rådjur som stirrade stort på mig:)

Vi har varit ute lite med husvagnen första stoppet var på Läckö där vi mötte upp en jobbar kompis till D och hade en härlig dag. Sen bar det av mot strömstad med ett litet stopp på vägen. Väl i Strömstad så stannade vi hos en av mina äldsta och bästa vänner Glenn och hans underbara fru Ilka. Var så skönt att träffa dem igen.

Till sist var i Stöllet och fiskade..
skriver mer sen
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh, det låter härligt! :)

Njut av sommaren! :D

Stor kram!

2011-07-19 @ 14:13:28
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Terése

Skönt att du är lite bättre :)

Ta hand om dig!!

Kramar från mig

2011-07-19 @ 14:47:56
URL: http://www.livetmedhammer.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0