Göteborg



I måndags for jag till Göteborg för att hospitera lite på deras neo avdelning. Jag vill börja med att tacka Bo som kom som en räddande ängel när jag hade tittat fel på tågen och skjutsade mig till Östra sjukhuset i Göteborg. Tack Bo du räddade min dag:)

Jag gjorde först ett kvälls pass och efter det var mitt huvud helt tomt och jag var helt slut. Så mycket nya saker och nya människor. Kom till hotellet och slockande omedelbart för att nästa dag börja 06:45 igen. Jag trivdes jätte bra och jag hade en jätte bra handledare och alla som jobbar där var verkligen super trevliga och måna om mig kändes det som. Jag fick göra många saker som jag inte gjort så ofta. Det har varit ett par fantastiskt lärorika dagar.

kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vad roligt! DU får berätta mer imorgon natt! ;)

Kramis!

2011-06-21 @ 01:50:50
URL: http://www.spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0