I går hände det


(bild från www.fichsimperium.dk/nips.html )

Oscar tog en banan vid mellis hemma och vad händer jo han vrålar till och skriker rakt ut AJ. Han lyckades bita till sin lösa tand så att han tappade den:). Det var hans första tand han tappade. Så i natt var tandfen där  med 2 st femkronor.

Har kännt mig bedövad och haft en otrolig huvudvärk nu i ett par dagar. Känslan av att ha blivit påkörd av en tung lastbil har varit konstant.  Huvudvärken har jag fortfarande men lite lättare och jag är inte fullt så bedövad längre. Kanske är jag på g tillbaka...

I dag ska vi in och handla färg till hallen i eftermiddag det lutar åt kaffe latte eller sand. Ska även handla lite grejer till barnen..

I går passade jag på att handla lite sånt här


( Bild från /www.styleroom.se/album/9144)

och även en bukett  av dessa 



( Bild från www.rubinara.se/blog/tag/blommor/page/3/ )

Längtar något så fruktansvärt efter våren och med en bukett tulpaner på köks bordet så får jag lite känsla av vår i alla fall. Är så trött på vintern nu. I går hade vi ju turen att det var fint väder men hu vad kallt det var. 

Ha en bra dag 
kramisar   


Kommentarer
Postat av: Annika

JJa det var en glad liten kille igår som ringde o talade om att tanden var borta. Glöm inte att vila för et behöver du..kram

2011-03-17 @ 09:28:00
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh vad härligt med vårblommor! Jag längtar till våren nu - hoppas att den kommer snart :)

Stor kram!

2011-03-17 @ 11:50:09
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0