34 år

I dag är det inte vilken dag som helst. Det är den 21:a maj och för mig är det en speciell dag. För snart 21 år sedan mötte jag en tjej som kom att bli min bästa vän. Vi gjorde det mesta i hop och delade många roliga och tråkiga minnen. Hon åkte dock till Usa efter gymnasiet där hon sen fann sin kärlek och gifte sig. Hon fick tre fantastiska barn och trots att det är så stort avstånd emellan oss så känner jag mig ändå alltid nära henne och det är som i går vi pratade fast det i själva verket gått flera månader.
I dag just 21:a maj fyller denna underbara vän 34 år!
Så stort GRATTIS till dig Zandra.


(bilden är från 2004)
Hoppas du får en bra dag gumman! Älskar dig och saknar dig. Ska bli så kul att träffas när du kommer till Sverige igen
kram


Kommentarer
Postat av: Zandra

Oh Tack köra du! Jag håller helt med dig. Massa kramar till dig med!

2011-05-25 @ 01:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0