Aspö gård

i dag var jag och barnen på aspö! Ett härligt ställe mitt i stan.



En glad liten tjej på g:)



Hinderbanan var rolig.



En stor gris med kultingar som bara var några dagar gamla hade de till barnens förtjusning.



Fåren var också en favorit.



Kalvar fanns det med minnsann...



Lite fika ute är aldrig fel,



Här lekte de med vatten och sand i en timme medans jag försökte värma mig med kaffe och lite sol som dock envisades med att gå i moln:..

En härlig dag.
Hur har ni haft det då?
kram


Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vi var där på Valborg, men då var det MASSOR av folk :)



Kramis

2011-05-04 @ 20:03:06
URL: http://spindeltjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0