Egen tid med mamma

I dag på förmiddagen fick lillan och jag lite egen tid med varandra. Oscar var ju i skolan och Daniel jobbade. Så vad gjorde vi? Först tog vi en kopp kaffe hemma hos min kusin som precis flyttat till en större lägenhet.

Sen lekte vi en stund på lekplatsen utanför för att efter det ta en tripp till max där vi käkade lunch.





Lekplatsen var skoj:)



Denna bok var med i Max box. Tycker det är bra med en bok i stället för en liten leksak:)



Jag fick smaka 4 rutor av lillans lördags godis till kaffet gissa om jag njöt av en kopp med en bit av denna underbara choklad:)

kram


Kommentarer
Postat av: monica

Ser ut som lekplatsen utanför där jag bor?

2011-05-06 @ 15:10:47
Postat av: Annika

OO vad mysigt....

2011-05-06 @ 18:20:51
Postat av: Anna-Karin

Ja monika det var nog utanför dig. Min kusin har flyttat in i 20B vilket nummer bor du på?

kram

2011-05-06 @ 20:08:32
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Åh så mysigt! :)



Tänkte just säga det samma - ser ut som lekplatsen utanför Peters gamla lägenhet :)



Kramis

2011-05-06 @ 23:21:12
URL: http://spindeltjejen.se
Postat av: monica aronsson

Nu blev jag helt nollställd, vilket nummer bor jag på... JO, 20A så trappuppgången bredvid!

2011-05-07 @ 17:03:26
URL: http://motherto1.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

Vad skoj då är ni ju i princip grannar:) Måste kika förbi dig en dag och kolla in hur ni bor..

kram

2011-05-07 @ 22:15:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0