Glädje




  • Trots höst mörkret känner jag en enorm glädje i dag:) En sån dag när man ser hur mycket man har att vara glad för har jag i dag. Detta är bara några saker som glädjer mig;)

    Har två underbara barn som ligger bredvid mig i sängen och ger mig värme :)
    En underbar man som gör att jag känner mig trygg:)
    En mamma som alltid tänker på mig:)
    Underbart goa arbets kompisar helt klart de bästa ever:)
    En bra utbildning och ett jobb jag älskar:)
    Jag bor i ett land fyllt av möjligheter:)
    Släktingar som får mig att skratta:)
    Vad mer kan man begära?

    Ha en underbar dag ni med...
    puss på er:)

Kommentarer
Postat av: Just Another Crazy Blonde - With Just Another Stupid Blog

Vi är glada som har dig! <3



Stor kram på dig!

2011-11-09 @ 13:20:45
URL: http://www.spindeltjejen.se
Postat av: Anonym

Tack gumman.

2011-11-09 @ 13:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0